מדיניות האיכות

החברה רואה באיכות יעד אסטרטגי בעל חשיבות עליונה המיועד להבטיח צרכיהם של לקוחותיה ובכך להשיג את שביעות הרצון המלאה שלהם.

  • מדיניות החברה היא לספק מוצרים ושירותים נלווים אשר יענו על ציפיות הצרכנים. החברה תשאף לשמור על מעמדה כמובילה בשוק.
  • החברה מתחייבת לזהות כהלכה את צרכי הלקוח, לספק יעוץ, תמיכה, שירות ומוצרים אשר יענו על הדרישות.
  • החברה רואה באיכות חשיבות ראשונה במעלה שאינה נופלת בחשיבותה מגורמים אחרים חיוניים להצלחת החברה ולרווחיותה, החברה מנחה את מנהליה לנהוג עפ"י מדיניות זאת.
  • החברה תנקוט בכל האמצעים המתבקשים על פי התקנים הרלוונטיים ועל פי הסטנדרטים שקבעה לעצמה, כדי להבטיח כי איכות מוצריה יהיו ברמה הנדרשת.
  • החברה תשאף ליצור קשרי מסחר לטווח ארוך עם ספקיה המבוססים על קשרי אמון והסכמים הדדיים.
  • החברה תבצע מעקב אחרי רמות האיכות של ספקיה.
  • החברה תספק ללקוחותיה על פי בקשתם, מידע נדרש אודות האיכות של מוצריה.
  • החברה תבצע מעקב מתמיד אחרי תגובות הלקוחות לאיכות מוצריה (כולל ניתוח סטטיסטי של תלונות לקוחות).
  • החברה תאסוף באופן שוטף מידע על דרישות הלקוחות ושביעות רצונם ותעריך כיצד נתפסות תכונות האיכות, שירות ומחיר. הנהלת החברה תדאג להפיק את המסקנות המתחייבות מהערכה זאת.
  • מדיניות החברה היא ליצור בקרב העובדים הכרה של מדיניות האיכות.

במסגרת זאת החברה תעודד עובדים לשפר איכות ולהציע הצעות לשיפור האיכות.

  • החברה תדריך עובדים ותסמיך עובדים כמתבקש בתקן ISO9001.
  • הנהלת החברה תציב באופן תקופתי יעדי איכות בליווי קריטריונים מדידים.
  • הנהלת החברה תבצע מעקב תקופתי אחרי יישום מדיניות האיכות.
  • הנהלת החברה מתחייבת לשפר בהתמדה את האפקטיביות של מערכת ניהול האיכות באמצעות סקרי איכות, ביצוע מבדקים פנימיים, פעולות מתקנות או מונעות ועוד.

פלסאון ישראל שיווק והפצה בע"מ

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z

בואו להתעדכן בחידושים, הטבות וטיפים מקצועיים

לינקדאין פייסבוק